Til jer fra sjælland (24 hour competition in Lyngby, Denmark)

Hej, Hvert år er der en 24-timers konkurrence i Lyngby, hvor hvert hold skal lave et spil ud for et emne. Det er en konkurrence hvor næsten alle programmerer i scratch. Jeg synes det kunne være virkelig fedt at have et hold der programmerer i p5. De andre hold programmerer i scratch så vi ville nok have en god chance. Derfor vil jeg se om der var nogle der ville sammen med mig, skabe et hold så vi kan komme langt.

og hvis du har lyst til at være i tv, så prøv lige at overveje det fordi Ultra sender hele tiden.

Og vi får mange penge hvis vi vinder.

Victor, out.

Comments

• Hi @MeeFaDK

I used google to translate your Danish....

Hi, Every year there is a 24 hour competition in Lyngby, where each team must make a game out of an item. It is a competition where almost all programming in Scratch. I think it could be really cool to have a team that programming in p5. The other teams are programming in scratch so we would probably have a good chance. Therefore I will see if there were some who would join me, create a team so we can go far.

and if you want to be on TV, so just think it's because Ultra sends all the time.

And we get a lot of money if we win.

Victor, out.

• I'm not Danish, so can't join. But if you need help, ask here (if it's not against the rules) or contact me.
    Translated using Google translate :
    Jeg er ikke dansk, så kan ikke deltage. Men hvis du har brug for hjælp, så spørg her (hvis det ikke er imod reglerne) eller kontakte mig

Sign In or Register to comment.